Dešimt rytų medicinos patarimų

Rytai 2

Negulėkite galva, nukreipta į šiaurę, kai sergate:


Paprasti rytų medicinos patarimai, kurie pailgins gyvenimą

 

1. Nepamirškite visada nuoširdžiai šypsotis akimis ir užpildyti širdį meile. Tai visų ligų profilaktika.

Kai esate liūdnas, piktas, depresuotas, kai verkiate ar nervinatės, Jūsų organai išskiria nuodus. Jei esate laimingi ir šypsotės, jie gamina medaus pavidalo pagijimo skystį.

Tai ne paslaptis kiekvienam, kad šiandien mes gyvename kažkokį karštligišką gyvenimą. Daugeliui tapo įprasta baigti darbo dieną skaudančia galva, jaučiant spaudimą, kuris didėja aplinkui ir viduje. Kažką reikia daryti.

Kad ir labai keista, viskas, ką reikia padaryti, – tai nieko nedaryti. Jums tiesiog reikia išmokti, kai susidaro sudėtinga situacija – nesvarbu, kad ir kas tai būtų – neleisti jai Jūsų įtraukti.

Dėl to reikia šypsotis. Šio paprasto veiksmo dėka pasaulis keičiasi. Ir tai, kas galėjo tapti dideliu nemalonumu, taip niekada ir netampa.

Iš pradžių gali būti labai sunku įvertinti vidinės šypsenos rezultatus, jau nekalbant apie tai, kad pilnai irRytai 5 teisingai užvaldyti jos technikos, bet su laiku, jeigu Jūs kuo dažniau ją atliksite, ji taps neatskiriama Jūsų gyvenimo dalis.

Nesvarbu, kur būtumėte, stovite, einate ar sėdite, nusišypsokite, atsipalaiduokite, užpildykite savo širdį meile ir leiskite meilės bangoms užpilti visą Jūsų kūną.

2. Mažiau kalbėkite.

Kalbėkite mažiau, kruopščiai rinkitės, ką pasakyti, kada ir kaip tai pasakyti. Žodis, pasakytas tinkamai, yra labiausiai vertingas, o tylėjimas išsaugo gyvybinę energiją.

3. Mažiau jaudinkitės ir daugiau veikite.

Mažiau galvokite apie ateitį ir praeitį, nes tai sukelia susirūpinimą, o išgyvenimas ir nerimas sukeliaRytai 3 stresą.

Vietoj to pabandykite susikoncentruoti, kai galite – nepamirškite, kad koncentracija ateina pati, be specialių technikų, – lavinant gebėjimą padėti ir atleisti.

4. Tobulinkite proto galybę.

Daugelyje rytų kalbų, įskaitant ir kinų kalbą, ,,proto“ ir ,,širdies“ sąvokos išreiškiamos vienu žodžiu. Pasiekę lygį, kuriame Jūs daugiau nebetrukdo asmeninės ambicijos, kai galite pamiršti apie save ir vystyti savo širdį, gaunate išsilaisvinimo priemonę nuo ligų.

5. Gerbkite galvą ir laikykite kojas šiltai.

Elkitės su savo galva labai pagarbiai. Yra taisyklė, kurios svarbu laikytis: ,,Laikykite galvą šaltai, o kojas šiltai“. Taip išvengsite didelio energijos kiekio sankaupos galvoje, nes dėl to galite jausti diskomfortą ar net sirgti.

Jei per daug energijos patenka į galvą, gali pakilti kraujospūdis. Nukreipdami energiją į pėdas, galiteRytai 6 sumažinti spaudimą, o užtikrindami, kad kojos būtų šiltos, – išvengti širdies priepuolio.

Taigi trinkite kojų pėdas ir šildykite jas. Paskui visuomet surinkite energiją bamboje, kuri taip pat turi būti šilta.

6. Laikykite kaklą šiltai.

Kakle yra daug kraujagyslių ir nervų, einančių į (arba iš) labai svarbią Jūsų kūno dalį – galvą, todėl jam taip pat reikia skirti daug dėmesio: sekite, kad jis būtų šiltai, kad nebūtų įtemptas, šypsokitės jam.

Stenkitės nesinaudoti savo jausmais per intensyviai. Nežiūrėkite ar neklausykite per įtemptai arba per ilgai. Jeigu jutimo organai dirba aktyviai, gali pasireikšti liga.

Pataikaudami sau pernelyg dideliu maisto ir gėrimų kiekio vartojimu, Jūs kenkiate savo sveikatai.

Norėdami pailginti savo gyvenimą ir išvengti ligų, atlikite rijimo pratimus daug kartų per dieną.

Neikite išsimaudę ar suprakaitavę, kur pučia vėjas.

7. Išmintis mityboje.

Nepersivalgykite, kad po valgio nereikėtų ilgai sėdėti ar gulėti, nes tai sutrumpina gyvenimą.

Pasikelkite nuo stalo dar ne visai pasisotinę ir paskui lengvai pasivaikščiokite; niekada nevalgykite prieš miegą.

Valgykite mažai, bet dažniau. Taip užtikrinsite gerą virškinimą ir neperkrausite penkių svarbių organų.

Pirmiausia valgykite karštus patiekalus, vėliau šiltus.

Prieš valgymą visada reikia lengvai įkvėpti ir nuryti truputį oro.

Pavasarį valgykite daugiau aštraus maisto, daugiau rūgštaus – vasarą, daugiau kartaus – rudenį ir mažiau sūraus – žiemą, bet tuo metu nepersistenkite.

Jeigu suvalgėte per daug, negerkite daug vandens ir nurykite jį greitai.Rytai 4

Maistas nesuvirškinamas, jeigu prisivalgote, kai ilgai buvote alkanas.

Nevalgykite šviežių vaisių, kai skrandis tuščias, nes jie šildo organus virš diafragmos.

8. Laikykitės saiko.

Per ilgas vaikščiojimas kenkia raiščiams.

Per ilgas sėdėjimas kenkia raumenims.

Per ilgas stovėjimas kenkia kaulams.

Per ilgas gulėjimas kenkia gyvybinei energijai.

Per ilgas žiūrėjimas kenkia kraujui.

Pyktis, liūdesys, gailestis ir melancholija yra kenksmingi, kaip ir per didelis džiaugsmas ar malonumas. Kentėti yra kenksminga; susilaikyti nuo seksualinių santykių yra kenksminga; nerimauti yra kenksminga. Trumpai tariant, kenksminga nesilaikyti saiko.

9. Džiaugsmas padidina gyvybinės energijos (Ci) kiekį.

Didelis džiaugsmas – tai didelė gyvybinė energija. Didelis liūdesys sustabdo gyvybinę energiją.

Jūs galite išnaudoti gyvybinės energijos atsargas per aktyvų seksualinį gyvenimą.

Nuryti seilę – reiškia padidinti esminę energiją. Jei ji nenuryjama, praranda jėgą.

Kai sergate, negulėkite galva į šiaurę.

Jei prabudę iš karto pradedate daug kalbėti, tai prarandate gyvybinę energiją.Dalai lama i

10. Metų laikai.

Žiemą laikykite savo kojas šiltai, o galvai turi būti vėsu. Pavasarį ir rudenį leiskite galvai ir kojoms jausti vėsumą.

Jei sergate ir prakaituojate, negerkite šalto vandens, nes tai kenkia širdžiai ir skrandžiui.

Pavasarį ir vasarą gulkite galva į rytus, o rudenį ir žiemą – į vakarus.

Miegokite ant šono, sulenkite kelius. Tai padidins Jūsų gyvenimo energijos atsargas.

Vasarą ir rudenį eikite miegoti anksti ir anksti kelkitės.

Žiemą eikite miegoti anksti ir vėlai kelkitės.

Pavasarį eikite miegoti, kol šviesu, ir anksti kelkitės.

Auštant, vidurdienį, po pietų, vakare ir vidurnaktį valykite dantis ir skalaukite burną septynis kartus – tai pailgins Jūsų gyvenimą ir sustiprins kaulus, dantis, raumenis, nagus ir plaukus.